Стильна фірмова картонна упаковка замість звичайних коробок
Гарна упаковка з логотипом компанії – це ненав'язлива реклама, яка полягає у нанесенні на поверхню пакувального матеріалу інформації в рекламних цілях.
Картонні пакети або коробки різної конструкції – ідеальний варіант для розміщення логотипів та іншої рекламної інформації для збільшення впізнаваності компанії чи мережі магазинів. Різноманітність пакувального матеріалу з картону суттєво розширює можливості брендування і на нього може наноситься не лише назва компанії, а й слогани та контактні дані.
Джерело: Vistapaket
Основні види картонної упаковк
Картон складається з трьох основних шарів:
Верхній – виготовляється з якісної вибіленої чи небіленої целюлози, деревної маси чи макулатури. При виготовленні крейдованого картону наноситься один або два такі шари. Він виконує як декоративні, так і захисні функції.
Середній – більш товстий, твердий та міцний. Виконується з дешевої сировини (відходів деревообробки, невибіленої целюлози, макулатури або деревної маси).
Нижній – виконується з деревини, макулатури або целюлози. Необхідний для забезпечення бар'єрних функцій.
Залежно від технології виготовлення картон для пакування буває кілька видів:
Картон хром-ерзац – його зовнішні шари виготовляються з первинної целюлози, середній виробляється з деревини, яка підвищує міцність виробу, але при цьому вага упаковки знижується. Його верхній шар зазвичай крейдований, а нижній забарвлюється в білий або кремовий колір. Такий вид картону зазвичай застосовується виготовлення упаковки сувенірів, квітів, парфумерії, косметики, елітного алкоголю, презентаційних матеріалів та інших товарів.
Джерело: Vistapaket
Вологостійкий картон – виробляється шляхом введення до складу водовідштовхувальних добавок або ламінування листів. Може використовуватися для пакування продуктів харчування, автомобільних запчастин, інструментів, доставки квітів тощо.
Макулатурний картон – виготовляється із переробленої макулатури. Його жорсткість і щільність поступається картону хром-ерзац на 20 – 30 %, він коштує дешевше і застосовується для пакування нехарчових продуктів, канцелярських та промислових товарів.
Гофрований та мікрогофрований картон – при його виробництві щільність підвищується шляхом введення між лицьовим та виворітним шаром гофрованого шару. Він зазвичай застосовується для пакування крихких товарів (парфумерії, косметики, побутової хімії, виробів зі скла, кераміки та порцеляни, оргтехніки або побутової техніки).
Залежно від різновиду щільність картону становить від 185 – 390 г/м2 до 200 – 600 г/м2.
За типом покриття картон буває:
Крейдованим – матовий або глянсовий шар або кілька шарів білого пігменту, що пластифікують та клеючих речовин для надання білизни та глянцю верхньому шару.
Литого крейдування – виглядає як дзеркальний глянець, який отримується виходить шляхом крейдування на розігрітому циліндрі із дзеркальним покриттям.
Підвищення щільності цього пакувального матеріалу може досягатися шляхом виконання покриття внутрішньої або лицьової сторони з фольги, поліетилену, полімерної емульсії, розплавів парафіну і поліетилену фторовмісних та жировідштовхувальних складів.
Переваги фірмової упаковки для пакування продукції
Фірмова упаковка з паперу та картону буде однаково корисна і у продуктових супермаркетах чи магазинах, і у дорогих бутіках чи салонах з оформлення подарунків. Вона має ряд переваг:
Можливість нанесення зображення, візерунків, орнаменту різними способами друку та надання будь-якої форми
Стійкість до механічних впливів
Багатофункціональність
Екологічність
Тривале збереження малюнка
Невелика вага
Захист вмісту від пилу, бруду, пилу, прямих сонячних променів, вологості та інших природних та техногенних факторів
Зручність при транспортуванні та зберіганні
Естетичний та презентабельний зовнішній вигляд
Різноманітність асортименту
Доступність сировини та невелика вартість.
Саме на паперові та картонні пакети чи коробки можуть наноситись логотипи компанії або/та її презентаційні матеріали. Якісні вироби потім застосовуються в побуті і це відмінна реклама, що підвищує впізнаваність та запам'ятовування бренду. Крім цього, саме картонні чи паперові пакети, на відміну від поліетиленових виробів, виглядають поважно та стильно.
Недоліки паперової упаковки
Картонна та паперова упаковка може мати такі недоліки:
Вища ціна, ніж у пластикової упаковки.
Чутливість до вологи.
Менша міцність, особливо при неправильному виборі щільності картону.
Кому підходить паперова упаковка?
Паперова та картонна упаковка завдяки своїй різноманітності може застосовуватися практично скрізь. Таке пакування використовується продуктовими магазинами, кафе та ресторанами для продажу їжі на винос, квітковими, галантерейними, косметичними та продовольчими магазинами, заводами, виробництвами хімічної чи харчової промисловості.
Кому не підходить паперова упаковка?
Паперова упаковка при правильному виборі виду паперу або картону може застосовуватись практично скрізь. Обмеження до її застосування можуть полягати лише у підвищеній вологості повітря у приміщеннях або значній вазі продукції.
Використання паперової упаковки в сучасному світ
Паперова та картонна упаковка завоювала популярність як серед споживачів, так і серед виробників завдяки своїй універсальності, естетичності, легкості та екологічності.
Багато компаній переходять саме на застосування паперової упаковки з різних причин, і серед них не лише рамки законодавства (у деяких країнах існують обмеження на застосування поліетиленової упаковки), а й покращення впізнаваності та екологічної ситуації.
Багато споживачів орієнтовані саме на екологічну пакувальну продукцію. Саме пакети з паперу та картону легко брендуються та мають більш приємний зовнішній вигляд. Їхнє застосування підвищує впізнаваність компанії.