
Масове шахрайство "ПриватБанку": українцям телефонують підозрілі оператори

Оператори шахрайського центру маскуються під службу безпеки ПриватБанку та телефонують клієнтам.
Власники карток ПриватБанку масово потрапляють під хвилю телефонного шахрайства. Псевдопредставники «служби безпеки» намагаються втертись у довіру клієнтів та вивідати конфіденційні дані.
В Центрі протидії дезінформації розповіли, що сценарій виглядає так:
"З номера 044 364 53 20 телефонують нібито співробітники «служби безпеки Приватбанку, які повідомляють, що з картки клієнта «протягом останніх 20 хвилин здійснено кілька невеликих транзакцій на територію країни-агресора»", - йдеться в заяві.
Для більшої переконливості шахраї:
- пропонують скасувати переказ;
- просить зробити страхування від шахраїв;
- радять записали голосове повідомлення і «верифікували» дані банківської картки;
- називають фейковий «персональний номер співробітника», який, за його словами, можна перевірити на сайті банку;
- тиснуть психологічно, вимагаючи швидких дій.
"У такий спосіб шахраї намагаються отримати дані клієнтів для подальших незаконних дій з метою заволодіння коштами. Працівники банку ніколи не запитують номер, PIN-код і CVV-код картки", - пояснили в Центрі.
Для збереження своїх грошей на картках, ви маєте пам'ятати:
- Співробітники ПриватБанку ніколи не запитують у клієнтів PIN, CVV або інші чутливі дані.
- Нікому не озвучуйте особисту інформацію телефоном.
- Не довіряйте жодним «перевіркам» і «страховкам» від невідомих осіб.
Якщо ви отримали подібний дзвінок:
- Негайно припиніть розмову.
- Зателефонуйте в офіційний контакт-центр ПриватБанку.
- Повідомте про інцидент до кіберполіції.