• Головна
  • Організація ремонту паливної апаратури дизельних двигунів
Новини компаній
13:00, 1 березня 2023 р.

Організація ремонту паливної апаратури дизельних двигунів

Новини компаній
Організація ремонту паливної апаратури дизельних двигунів, фото-1

За приблизно 20-річну історію свого існування, дизельна апаратура Common Rail пережила кілька поколінь розвитку. Якщо ремонт паливної системи дизель у Дніпрі раніше виконували в гаражних умовах, то сьогодні він вимагає високотехнологічного і прецизійного підходу, що змушує шукати спеціалізовану СТО з рекомендаціями.

Чому? Спробуємо пояснити, проливши світло на особливості організації ремонту дизельної паливної апаратури в Дніпрі.

Чому неможливий кустарний ремонт ПНВТ і форсунок?

Організація ремонту паливної апаратури дизельних двигунів, фото-2
  • Є безліч причин, через які усуненням збоїв подачі палива в дизельних моторах повинен займатися спеціалізований автосервіс:
  • Симптоми, характерні для неполадок у роботі паливної системи, можуть бути спричинені самим мотором або блоком електронного управління. Всі ці вузли взаємопов'язані, тому точна діагностика паливної системи в Дніпрі повинна виконуватися не на око або на дотик, а на спеціальних стендах, які є не в кожній майстерні. В іншому разі можна без кінця тестувати форсунки (що збільшує вартість діагностики), тоді як джерело проблеми криється в ремені ГРМ;
  • Якщо говорити про систему Common Rail, то в неї встановлюються 3 типи форсунок. Кожен із них потребує окремого діагностичного, випробувального і ремонтного стенда, верстатів, а також різношерстого фірмового інструменту. Універсальні СТО не витрачаються на нього, що відбивається на якості ремонту і подальшій роботі мотора;
  • Сучасні вимоги щодо екологічності та економічності моторів вимагають точного регулювання впорскування, яке може бути доручено тільки електроніці. Зокрема, кожній форсунці присвоюється індивідуальний код, що прописується в протоколі випробувань і керуючої програми. Якщо і знайдеться геній, здатний виконати ремонт форсунок у Дніпрі без спеціалізованого стенду, то точно відрегулювати їхню роботу він все одно не зможе;
  • Складання-розбирання систем Common Rail вимагає буквально стерильних умов: наприклад, у паливну магістраль після фільтра не повинні потрапляти пил і сміття розміром понад 3 мікрон. Це диктує суворі умови щодо фільтрації повітря, чистоти майстерні та спецодягу;
  • Найбільш ремонтопридатними форсунками є електромагнітні. Але навіть вони ніжні настільки, що під час розбирання легко деформуються, причому необоротно. Це вимагає досвіду, спеціалізованого інструментарію і хірургічної точності маніпуляцій з ними. Виробник заявляє, що електромагнітні форсунки можна ремонтувати лише один раз, однак за професійного підходу до справи вдається збільшити кількість ремонтних втручань до трьох - за умови правильної організації роботи та наявності всіх перерахованих вище факторів успіху.

Хто займається ремонтом дизельної паливної апаратури в Дніпрі?

Організація ремонту паливної апаратури дизельних двигунів, фото-3

Ремонт ПНВТ у Дніпрі та ремонт форсунок - компетенція автосервісу TurboSTO, що має у своєму розпорядженні кваліфікований, досвідчений персонал, власний склад комплектуючих, а головне - парк найсучаснішого обладнання. Ще одним з аргументів на користь цієї майстерні є те, що при замовленні ремонту виконується безкоштовна діагностика паливної системи двигуна (ціна на неї встановлюється тільки при відмові від ремонту). 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...