• Головна
  • Розпиляли й перезапустили: у Дніпрі ліквідують скандальне КП і запускають нове з тими ж функціями
11:42, 9 квітня

Розпиляли й перезапустили: у Дніпрі ліквідують скандальне КП і запускають нове з тими ж функціями

Розпиляли й перезапустили: у Дніпрі ліквідують скандальне КП і запускають нове з тими ж функціями

У Дніпрі ліквідують КП, що витратило десятки мільйонів на піар міськради: на заміну вже створюють нове. 

У Дніпрі збираються ліквідувати комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба», яке минулого року витратило 26 мільйонів гривень на рекламу для міської ради. Проєкт рішення про ліквідацію вже оприлюднили на сайті міськради. Водночас у місті з’явиться нове КП – «Відкритий Дніпро», що також займатиметься комунікацією та висвітленням діяльності місцевої влади.

Що відомо про ліквідацію старого підприємства

У документі, який опубліковано на сайті Дніпровської міськради, йдеться про необхідність створення ліквідаційної комісії юридичної особи – КП «Організаційно-аналітична служба». Її повноваження включатимуть управління всіма справами підприємства, зокрема фінансовими.

«Передати повноваження з управління справами комунального підприємства “Організаційно-аналітична служба” ліквідаційній комісії після її створення», – йдеться в тексті проєкту рішення.

Нагадаємо, що минулого року ця структура стала основним отримувачем бюджетних коштів, витрачених на медіа- та рекламне просування діяльності мерії. Із загального обсягу 49 млн грн, які міськрада спрямувала на рекламу, 26 млн отримала саме ця служба.

Замість старого — нове: що відомо про «Відкритий Дніпро»

Майже одночасно з ініціативою про ліквідацію «Організаційно-аналітичної служби» у Дніпрі зареєстрували нове комунальне підприємство – «Відкритий Дніпро». Його функціонал напряму пов’язаний із висвітленням діяльності міської ради, її структур, комунальних підприємств та депутатського корпусу.

Основні функції нового КП:

  • налагодження співпраці з медіа,  
  • допомога у висвітленні діяльності міської влади,  
  • створення й реалізація інформаційної політики,  
  • контентне наповнення сайту міськради,  
  • просування ініціатив посадовців та депутатів.

Підприємство підпорядковуватиметься департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики. Його статутний капітал – 5 тисяч гривень.

Контекст: мільйони на рекламу в місті воєнного часу

Попри повномасштабну війну та постійні звернення волонтерів і військових щодо нестачі коштів на підтримку армії, минулого року міська рада Дніпра витратила 49 мільйонів гривень на рекламу. Це викликало хвилю критики з боку активістів та журналістів. 

Зазначимо, що активісти ініціативи «Гроші на ЗСУ» регулярно виходять на акцію біля будівлі міськради із закликом перерозподіляти бюджет на потреби оборони.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#військовий стан #Дніпро #Україна #056 #СТОЇМО #ЗупинимоОкупантів
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...