• Головна
  • Колапс у «Укрзалізниці»: квитки онлайн не продають, де їх взяти у Дніпрі та області
11:07, 28 березня

Колапс у «Укрзалізниці»: квитки онлайн не продають, де їх взяти у Дніпрі та області

Колапс у «Укрзалізниці»: квитки онлайн не продають, де їх взяти у Дніпрі та області

У Дніпрі та області збій у системі «Укрзалізниці». Що робити пасажирам?  

Жителі Дніпра та області не можуть купити квитки онлайн через технічний збій у системі «Укрзалізниці». Недоступні продаж квитків через сайт та застосунок, онлайн-замовлення послуг та підтримка. У компанії запевняють, що працюють над вирішенням проблеми.  

Що робити пасажирам у Дніпрі та області?  

  • Придбати квитки можна лише в залізничних касах вокзалів Дніпра та області.  
  • Якщо квиток купували онлайн, перевірте електронну пошту (у тому числі папку «Спам») – туди мав надійти PDF-квиток.  
  • Якщо не змогли завантажити квиток, приходьте на посадку на вокзал не менш ніж за 20 хвилин до відправки поїзда. Провідник зможе перевірити бронювання за підтвердженням оплати у вашому банківському застосунку.  
  • Військовослужбовці можуть оформити квиток безпосередньо у начальника поїзда.  

Де подівся мій квиток і як повернути гроші?  

Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)  

  • Перевірте свою електронну пошту – квиток має бути у PDF-форматі.  
  • Загляньте в папку «Спам», якщо лист не надходив.  
  • Якщо квитка немає, приходьте на потяг за 20 хвилин до відправлення – провідник зможе перевірити вашу покупку за банківським підтвердженням оплати.  

Як повернути гроші за онлайн-квиток

  • Заповніть заявку на повернення коштів: форма повернення.
  • Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення. 

Що робити, якщо резервували кошти, але квиток так і не надійшов?  

  • Заповніть заявку: форма повернення коштів.  
  • Гроші повернуться після перевірки, проте це може зайняти до 30 банківських днів, залежно від вашого банку.  

Якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)

Якщо при оплаті стався збій – гроші зняли, але квиток не прийшов:  

  • Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.  
  • Якщо квитка немає, напишіть у розділ «Зворотний зв’язок» у застосунку.  
  • Вам або відправлять квиток, або повернуть гроші.  

З усіх інших питань звертайтеся на резервну електронну пошту: [email protected].  

«Тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та онлайн-підтримка. Придбати квиток на всі внутрішні поїзди, а також міжнародні поїзди відправкою 26 і 27 березня можна в касах «Укрзалізниці» на вокзалах», - зазначають в пресслужбі «Укрзалізниці» .  

Компанія просить пасажирів про розуміння та обіцяє якнайшвидше відновити роботу систем.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#військовий стан #Дніпро #Україна #056 #СТОЇМО #ЗупинимоОкупантів
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...