"Були потрібні «на вчора»": на Дніпропетровщині фортифікації будують під обстрілами
Завершується будівництво лінії оборони, яка захищає Дніпропетровщину. Більшість ВОПів вже готові, решта на фінішному етапі.
Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на "Автомагістраль-Південь" та ДніпроОВА.
Лінія включає понад 10 кілометрів захищених від FPV-дронів тунелів, які з’єднують вогневі споруди (ВС), уніфіковані фортифікаційні споруди (УФС) та командно-спостережні пункти (КСП).
Хід роботи сьогодні обговорили на щотижневій Раді оборони області.
"Роботи продовжуються, фахівці й техніка працюють. Зводити оборонні рубежі допомагають інші регіони", - написав очільник ДніпроОВА Сергій Лисак.
Уточнюється, що і вдень, і вночі трудяться майже 500 працівників. Задіяно понад 100 одиниць техніки.
"До лінії бойових дій залишаються лічені кілометри – завершувати роботу доводиться під артилерійськими обстрілами та скидами з дронів (встановили РЄБ, але допомагає не завжди). Є поранені працівники. Пошкоджена техніка, яку під час ударів не має де сховати", - йдеться в повідомленні.
В компанії зазначили, що на реалізацію проєкту відвели нереально обмежений час.
"Фортифікації були потрібні «на вчора». Але компанія впоралась. Було влаштовано містечко для розміщення 500 працівників, мобілізована і доставлена на об’єкт техніка, понад 5 тисяч бетонних елементів, сотні тонн металевих конструкцій, сотні кубів пиломатеріалів", - зізналися в "Автомагістраль-Південь".
Попри неймовірні темпи, завжди на кожному етапі будівництва жорстко контролювали якість та дотримання технології. Оцінка результатів роботи на лінії оборони військовим керівництвом максимально позитивна.
"У держави є національний підрядник, якому можна поставити завдання будь-якої складності, знаючи, що він впорається. Іноземні підрядники ще у перші дні війни покидали об’єкти і розбіглися. Ми компанія, яка не відділяє себе від країни, яка працює на країну. І якщо країні це потрібно, ми будемо працювати в декількох кілометрах від лінії фронту. Я думаю, це важливо пам’ятати і цінувати", - підсумував генеральний директор «Автомагістраль-Південь» Микола Тимофеєв.