Оператори шахрайського центру маскуються під службу безпеки ПриватБанку та телефонують клієнтам.
Власники карток ПриватБанку масово потрапляють під хвилю телефонного шахрайства. Псевдопредставники «служби безпеки» намагаються втертись у довіру клієнтів та вивідати конфіденційні дані.
В Центрі протидії дезінформації розповіли, що сценарій виглядає так:
Для більшої переконливості шахраї:
- пропонують скасувати переказ;
- просить зробити страхування від шахраїв;
- радять записали голосове повідомлення і «верифікували» дані банківської картки;
- називають фейковий «персональний номер співробітника», який, за його словами, можна перевірити на сайті банку;
- тиснуть психологічно, вимагаючи швидких дій.
Для збереження своїх грошей на картках, ви маєте пам'ятати:
- Співробітники ПриватБанку ніколи не запитують у клієнтів PIN, CVV або інші чутливі дані.
- Нікому не озвучуйте особисту інформацію телефоном.
- Не довіряйте жодним «перевіркам» і «страховкам» від невідомих осіб.
Якщо ви отримали подібний дзвінок:
- Негайно припиніть розмову.
- Зателефонуйте в офіційний контакт-центр ПриватБанку.
- Повідомте про інцидент до кіберполіції.