Розпиляли й перезапустили: у Дніпрі ліквідують скандальне КП і запускають нове з тими ж функціями

У Дніпрі ліквідують КП, що витратило десятки мільйонів на піар міськради: на заміну вже створюють нове. 

У Дніпрі збираються ліквідувати комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба», яке минулого року витратило 26 мільйонів гривень на рекламу для міської ради. Проєкт рішення про ліквідацію вже оприлюднили на сайті міськради. Водночас у місті з’явиться нове КП – «Відкритий Дніпро», що також займатиметься комунікацією та висвітленням діяльності місцевої влади.

Що відомо про ліквідацію старого підприємства

У документі, який опубліковано на сайті Дніпровської міськради, йдеться про необхідність створення ліквідаційної комісії юридичної особи – КП «Організаційно-аналітична служба». Її повноваження включатимуть управління всіма справами підприємства, зокрема фінансовими.

«Передати повноваження з управління справами комунального підприємства “Організаційно-аналітична служба” ліквідаційній комісії після її створення», – йдеться в тексті проєкту рішення.

Нагадаємо, що минулого року ця структура стала основним отримувачем бюджетних коштів, витрачених на медіа- та рекламне просування діяльності мерії. Із загального обсягу 49 млн грн, які міськрада спрямувала на рекламу, 26 млн отримала саме ця служба.

Замість старого — нове: що відомо про «Відкритий Дніпро»

Майже одночасно з ініціативою про ліквідацію «Організаційно-аналітичної служби» у Дніпрі зареєстрували нове комунальне підприємство – «Відкритий Дніпро». Його функціонал напряму пов’язаний із висвітленням діяльності міської ради, її структур, комунальних підприємств та депутатського корпусу.

Основні функції нового КП:

  • налагодження співпраці з медіа,  
  • допомога у висвітленні діяльності міської влади,  
  • створення й реалізація інформаційної політики,  
  • контентне наповнення сайту міськради,  
  • просування ініціатив посадовців та депутатів.

Підприємство підпорядковуватиметься департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики. Його статутний капітал – 5 тисяч гривень.

Контекст: мільйони на рекламу в місті воєнного часу

Попри повномасштабну війну та постійні звернення волонтерів і військових щодо нестачі коштів на підтримку армії, минулого року міська рада Дніпра витратила 49 мільйонів гривень на рекламу. Це викликало хвилю критики з боку активістів та журналістів. 

Зазначимо, що активісти ініціативи «Гроші на ЗСУ» регулярно виходять на акцію біля будівлі міськради із закликом перерозподіляти бюджет на потреби оборони.