У Дніпрі та області збій у системі «Укрзалізниці». Що робити пасажирам?
Жителі Дніпра та області не можуть купити квитки онлайн через технічний збій у системі «Укрзалізниці». Недоступні продаж квитків через сайт та застосунок, онлайн-замовлення послуг та підтримка. У компанії запевняють, що працюють над вирішенням проблеми.
Що робити пасажирам у Дніпрі та області?
- Придбати квитки можна лише в залізничних касах вокзалів Дніпра та області.
- Якщо квиток купували онлайн, перевірте електронну пошту (у тому числі папку «Спам») – туди мав надійти PDF-квиток.
- Якщо не змогли завантажити квиток, приходьте на посадку на вокзал не менш ніж за 20 хвилин до відправки поїзда. Провідник зможе перевірити бронювання за підтвердженням оплати у вашому банківському застосунку.
- Військовослужбовці можуть оформити квиток безпосередньо у начальника поїзда.
Де подівся мій квиток і як повернути гроші?
Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)
- Перевірте свою електронну пошту – квиток має бути у PDF-форматі.
- Загляньте в папку «Спам», якщо лист не надходив.
- Якщо квитка немає, приходьте на потяг за 20 хвилин до відправлення – провідник зможе перевірити вашу покупку за банківським підтвердженням оплати.
Як повернути гроші за онлайн-квиток
- Заповніть заявку на повернення коштів: форма повернення.
- Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.
Що робити, якщо резервували кошти, але квиток так і не надійшов?
- Заповніть заявку: форма повернення коштів.
- Гроші повернуться після перевірки, проте це може зайняти до 30 банківських днів, залежно від вашого банку.
Якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)
Якщо при оплаті стався збій – гроші зняли, але квиток не прийшов:
- Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
- Якщо квитка немає, напишіть у розділ «Зворотний зв’язок» у застосунку.
- Вам або відправлять квиток, або повернуть гроші.
З усіх інших питань звертайтеся на резервну електронну пошту: service@uz.com.ua.