Третій день в Україні не працюють онлайн-продаж квитків на потяги.
Офіційно їх можна купувати тільки на вокзалах. Також у Дніпрі є продаж по телефону через місцевих посередників. Про це повідомляє редакція сайту 056.
Сьогодні в касах на залізничному вокзалі Дніпра є черги. Пасажири, які звикли купувати квитки через інтернет тепер вимушені їхати по них. Також дізнатися розклад не просто. На головному номеру телефона майже постійно "зайнято", а резервний - не відповідає.
Людям, які фізично не можуть раніше приїхати до вокзалу за квитками допомагають посередники. До них раніше звертались коли не було квитків. А зараз у них "золотий час". Відомий серед містян Вадим не відходить від каси. Його номером люди діляться між собою і зараз в нього нові "клієнти".
Зазвичай він бере половину вартості квитка. А якщо, як він говорить "квиток коштує копійки", то зверху просить 500 грн.
Ні цій проблемі наживається не він один. Квиткові перекупи є по всій країні. До них би в такій ситуації не звертались, якби в Укрзалізниці була можливість купувати квитки онлайн.
Зараз на вокзалах є помічники помаранчевих жилетах. Вони допомагають пасажирам зорієнтуватися, дуже ввічливі. На прохання наливають чай.
Як зараз продаються на вокзалі квитки
У Дніпрі каси працюють у посиленому режимі. Ті, хто не встиг купити квиток, можуть купити у потязі.
Продаж квитків на всі поїзди, в тому числі міжнародні, в касах здійснюється виключно на найближчі дві доби.
Розрахуватися можна готівкою та карткою. Час в черзі займає близько 10 хвилин.
Як відновлюють систему
Укрзалізниця компенсує пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків:
- платні зали очікування безкоштовно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки;
- пасажирів з придбаними в цей же період паперовими квитками пригощають на борту безкоштовним чаєм;
- тим, хто зберіг паперовий квиток, після відновлення системи запустять ще низку “компліментів” на знак наших вибачень.
Триває відновлення ключових систем з резервних копій: це займає час, адже проводиться ретельна діагностика та ідентифікація можливих вразливостей.
"ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда Київстар та всі залучені спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи Укрзалізниці.
Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний в цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни", - йдеться в повідомленні.