"Ми дотримуємося всіх критеріїв безбар’єрності, щоб кожна людина могла потрапити до закладу та отримати необхідні медичні послуги. У нас є пандус, який відповідає всім вимогам, тактильна плитка, таблички для людей з порушеннями зору з шрифтом Брайля, мнемосхеми з розташуванням кабінетів, укладено договір з УТОГ, який передбачає можливість спілкування жестовою мовою пацієнта з лікарем за допомогою перекладача. Працюють обидва ліфти. Якщо крісло колісне, на якому приїхав пацієнт, не проходить по ширині в ліфт, то ми надаємо інше і допомагаємо людині пересісти. Загалом наш центр обслуговує більше ніж 72 тисячі пацієнтів, з них 2 500 – це люди з інвалідністю", — зазначила керівниця центру первинної медико-санітарної допомоги Галина.