У Дніпрі працює "Соціальне таксі": хто безкоштовно може скористатися

У Дніпрі безкоштовно надають послугу «Соціальне таксі».

Нею можуть скористатися як люди з інвалідністю і громадські організації. Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на міськраду Дніпра.

Не вперше соціальне таксі викликає пані Людмила. Вже шість років жінка пересувається на кріслі колісному.

"Я живу сама, тому мене немає кому відвезти в лікарню чи у справах. Викликала декілька раз таксі, але автівки приїздили і відмовляли мені, бо не пристосовані для перевезення крісел колісних. Завдяки послузі «Соціальне таксі» я можу поїхати до лікаря або за потреби в державні установи. Водії завжди допоможуть, спитають чи все добре, піклуються про мене під час поїздки. Дуже добре, що у нашому місті є така можливість для людей з інвалідністю", — говорить вона.

З чого складається "Соціальне таксі" та хто може користуватися

В автопарку «Соціального таксі» є 6 автомобілів:

  • 2 автобуси;
  • 4 мікроавтобуси.

Скористатися послугою можуть люди:

  • які мають I чи II групу інвалідності по захворюваннях опорно-рухового апарату;
  • з порушеннями зору з I групою інвалідності.

"Кожен автомобіль обладнаний гідравлічним підйомником або пандусом. За необхідності людині допомагають наші водії. У салоні все безпечно. Кожна людина має право на 4 поїздки на місяць тривалістю до 3 годин. Завдяки «Соціальному таксі» люди можуть дістатися вокзалу, органів місцевого самоврядування, закладів соціального захисту, державних установ, аптеки, закладів охорони здоров’я, фінансових установ та закладів вищої освіти. Також є можливість перевезення особи до санаторно-курортних закладів нашої області. Крім того, у нас є і групові перевезення для громадських організацій, які мають людей з інвалідністю", — зазначив директор Міського центру соціальної допомоги Дніпровської міськради Максим Єрьоменко.

У Дніпрі послугою «Соціальне таксі» користуються 829 людей з інвалідністю, з них — одна ВПО.

"Ми дотримуємося всіх критеріїв безбар’єрності, щоб кожна людина могла потрапити до закладу та отримати необхідні медичні послуги. У нас є пандус, який відповідає всім вимогам, тактильна плитка, таблички для людей з порушеннями зору з шрифтом Брайля, мнемосхеми з розташуванням кабінетів, укладено договір з УТОГ, який передбачає можливість спілкування жестовою мовою пацієнта з лікарем за допомогою перекладача. Працюють обидва ліфти. Якщо крісло колісне, на якому приїхав пацієнт, не проходить по ширині в ліфт, то ми надаємо інше і допомагаємо людині пересісти. Загалом наш центр обслуговує більше ніж 72 тисячі пацієнтів, з них 2 500 – це люди з інвалідністю", — зазначила керівниця центру первинної медико-санітарної допомоги Галина.

Щоб забезпечити повний доступ людей з інвалідністю до всіх послуг, які надають лікарі центру, деяке обладнання замінили на більш сучасне.