Зраджують "Київстару" та псують телефони: у жителів будинку у Дніпрі забрали інтернет

В одному з будинків Дніпра вже понад 10 днів не працює домашній інтернет від "Київстар". Точніше працює, але з перебоями та не у всіх. Це не властиво для цього провайдера, але проблема незрозуміла.

Про це повідомляє редакція сайту 056.

Проблеми з інтернетом почалися після того, як фахівці оператора провели ремонт. Жителі будинку телефонували в сервісний центр та повідомляли, що послуга зникла. Заявки приймали, але їх обробку весь час переносили.

Інтернет не з'являвся. При підключенні повідомлялось, що без доступу, а кнопка на роутері, яка відповідає за зв'язок так і не загоралася.

Раніше на лілії підтримки оператори говорили, що інформацію передали в технічний відділ і там спеціалісти працюють, що вирішення проблеми буде прискорено, а кошти відшкодують. Також недоречно пропонували актуальні акції від "Київстару". 

Але сьогодні сказали, що вони бачать в системі, що інтернет є, що він функціонує і питань до них не має бути. На прохання прислати майстра, сказали, що виклик коштує 60 грн і він приїде після обробки заяви. 

Які способи вирішення проблеми знайшли жителі будинку

В наш час складно без інтернету. Тому майже два тижні жителі будинку "викручуються" як можуть. Хтось просить пароль у сусідів. А хтось настільки образився і втомився чекати, що підключив інтернет інших провайдерів. Деякі жителі роздають мегабайти з телефонів, ввімкнувши функцію роутера. Але це псує пристрої, швидко саджаючи батареї.

Що кажуть ті, в кого зник інтернет від "Київстару"

"Я думаю що у Київстар не має повної картини стану інтернету по будинку, в одних він є в інших немає, а пишуть в СМС що усувають. У мене з'явився ще 3 дні тому, а сьогодні знову повідомлення надіслали з датою усунення. Або кваліфікація знизилася, або пофігізм", - пише Наталія.

Деяким вдалося розв'язати проблему самостійно. Хоча вона залишається для більшості користувачів.

"Тиждень тому злетіла IP адреса через їх ремонти, підключив кабель до ноутбука і продиктував їм іншу адресу, що висвітилася, зробили інтернет того ж дня", - повідомив Євгеній.

Тетяна відповіла, що це дуже круто, але пожалілася, що в неї наразі такої можливості немає.

У мене не працює два тижні. І "годують сніданками", що прийде майстер. Не у всіх працює інтернет у другому під'їзді. Київстар поки не може сказати, коли працюватиме ця послуга. Проблема із обладнанням", - пояснила вона.

Сподіваємося, що Київстар не втратить свою репутацію та користувачів і найближчим часом відновить послугу. Адже ці клієнти вибрали саме його, показавши довіру.