Що з "Приват24": збій у роботі додатку залишив клієнтів без грошей

Ввечері 18 листопада у додатку "Приват24" стався збій. Користувачі не можуть авторизуватися, зайти до програми чи розрахуватися карткою. При спробі входу веб-версія видає помилку: "Авторизація відхилена".  

Редакція сайту 056 розбиралася що сталося з додатком.  

Користувачі під останнім дописом на офіційній сторінці "ПриватБанку" у Facebook пишуть, що додаток не працює. Один із клієнтів зазначив, що при вході через комп'ютер на екрані з'являється повідомлення:  

"Проводяться регламентні роботи з оновлення системи безпеки. Вибачте за незручності. Спробуйте, будь ласка, оновити сторінку через деякий час."

Попри це, офіційних заяв від "ПриватБанку" про причини збою поки немає.  

"ПриватБанк", де SMS?  

Користувачі обурені, що їх не попередили про регламентні роботи. Ось що пишуть у коментарях:  

"Додаток не працює. Чому не попереджаєте про регламентні роботи?"

"Могли б і попередити, наприклад, смс, як завжди фіаско." 

"Що з додатком? Не заходить ні через веб, ні через телефон."

Попередні регламентні роботи, наприклад, у жовтні, проводилися з чітким попередженням. Цього разу "ПриватБанк" мовчить, що викликало хвилю невдоволення серед клієнтів.  

Що робити?  

Користувачі радять оновити сторінку та зачекати, поки збій виправлять. Втім, незручності через це зазнали тисячі клієнтів, які залишились без доступу до своїх фінансів у піковий вечірній час.  

Чекаємо на офіційний коментар від "ПриватБанку".

Політична реклама
17:00, Вчора