В наших популярних супермаркетах краси та маркетплейсах іноземні брендові товари за кілька років дуже підскочили в цінах. Доступнішою є українська косметика, яка скоро також може подорожчати на 20-50%. Причина – гармонізація із законами ЄС.
Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на Forbes Ukraine.
Для дотримання нових вимог виробникам доведеться переглянути склад, пакування, обладнання та сертифікацію. Це потребує значних інвестицій, що вплине на кінцеву ціну товарів.
"Доведеться вкласти понад 7-10 тисяч доларів для завершення переходу. Це додаткові лабораторні тести, реєстрація та консультації з юристами", – каже співзасновниця косметичного бренду Crumb Євгенія Лисенко.
Також на вартість української косметики впливає ціна компонентів, які підпадають під нові європейські регламенти. Це додаткові затрати на досліди, закупівлю елементів та екзамени. Вони збільшать витрати виробників та призведуть до подорожчання продукції до рівня європейських брендів.