У Дніпрі застосовують комплексний підхід до оновлення площі Соборної, зонуючи територію, ремонтуючи тротуари, дорогу, зовнішнє освітлення, опори контактної мережі тощо. Також там влаштовують перші в місті віденські платформи.
Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на департамент благоустрою та інфраструктури м. Дніпро.
Після оновлення площа Соборна відповідатиме усім нормам безбар’єрності і стане яскравим прикладом комплексного підходу до благоустрою Дніпра.
«Востаннє площу Соборну комплексно ремонтували більше ніж 30 років тому. На той час діяли зовсім інші нормативи і про безбарʼєрність взагалі не йшлось. Тому зараз оновлюємо площу так, аби вона відповідала сучасним нормам. Словом, головне завдання благоустрою цього обʼєкта – зробити його цілком доступним, аби був безбарʼєрний рух як тротуаром, так і на підходах до громадського транспорту», — каже головна спеціалістка відділу забезпечення діяльності міського голови та його заступників Дніпровської міської ради Валерія Лукомець.
За словами заступника директора департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР Дмитра Коробова, у проїздах піднімають пішохідну зону до рівня тротуарів. А підходи до громадського транспорту роблять так званими віденськими платформами, які будуть урівень із тротуарами. Таких платформ буде дві. Їхній рівень буде співпадати із рівнем першої сходинки трамвая. А відтак — люди безбарʼєрно зможуть пересуватися.
«Усі тротуари будуть із відповідними ухилами для вільного пересування. Робимо і зонування. Якщо раніше дерева були в лунках, то зараз це буде цілковита зелена зона, яка поступово поповнюватиметься новими рослинами.
Трохи звузимо проїзну частину. Завдяки цьому зробимо додаткові заїзні кишені і заспокоїмо рух. А ще буде окрема смуга для громадського транспорту.
На тротуарах перед кожним перехрестям улаштовуємо тактильну плитку для людей із проблемами зору. Усього укладемо тут близько 6,5 тисяч квадратних метрів нової тротуарної плитки і близько 10 тисяч квадратних метрів асфальтового покриття.
Паралельно замінюють контактну мережу, встановлюють нові опори. У переходах через трамвайні лінії улаштують плити, аби теж дотриматися норм безбарʼєрності. Провели ревізію зелених насаджень.
Цілком оновимо зовнішнє освітлення. Це буде LED-освітлення, яке краще підсвічуватиме територію», — зазначив Коробов.
Він розповів, що зараз завершують роботи на пішохідних зонах, укладання плитки й тактильних елементів. Роботи виконані на 90 %. Щодо проїзної частини, то тут йдеться про половину виконаних робіт. Ремонт тут виконують лише на вихідні, аби не створювати незручності водіям. Цілком планують закінчити до кінця жовтня.