Вперше в Дніпрі класичний тролейбус отримав запас автономного ходу 20 км. Таку унікальну роботу проводили власноруч у спеціалізованій вагоноремонтній майстерні.
Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на міськраду Дніпра.
Протягом трьох місяців спеціалісти майстерні проводили діагностику та ремонт, а також встановлення акумуляторів для збільшення автономного ходу. Акумулятори з літій-залізо-фосфату. Переваги такого матеріалу — збільшена тривалість «життя».
«Цікава була робота. Ба більше, це розвиток для наших спеціалістів. Нове обладнання, нові схеми. Загалом над вдосконаленням цієї машини працювали 7 чоловік», — поділився заступник начальника спеціалізованої вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» Сергій Гужва.
Нині тролейбус на пусконалагоджувальних роботах: роблять програмне забезпечення.
«Відтепер тролейбус має можливість подолати до 20 км без підключення до контактної мережі. Наприклад, тепер він зможе курсувати за маршрутом №6. Аналогічних тролейбусів, які вже із заводу мають автономний хід, у Дніпрі 14 одиниць, цей – 15-й. Необхідність таких оновлень полягає у дефіциті електроенергії, у зв’язку з чим мешканці окремих мікрорайонів бачать перебої в роботі електротранспорту. Саме в ці моменти допомагають "автономки". До того ж курсують 33 одиниці із запасом ходу до 3-х кілометрів», — підкреслив провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Нікіта Керенцев.
Уже за два тижні оновлений тролейбус стане на маршрут. Наступного року у планах взятися за аналогічне вдосконалення ще одного тролейбуса. А потім проведуть модернізацію тролейбусів Дніпро Т203.