На випадок часткових відключень світла: у Дніпрі тролейбуси зможуть працювати без контактної мережі

У Дніпрі тролейбуси оснащують потужними акумуляторами, аби вони змогли проїхати 20 км без контактної мережі. Наразі у вагонній майстерні проводять оновлення тролейбуса «АКСМ 321».

Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на міськраду Дніпра.

Після капітального ремонту та діагностики усіх вузлів розпочнеться розборка тролейбуса та демонтаж зношених частин.

"Ми вперше робитимемо новий вид ремонту: встановлюватимемо потужні акумулятори, які дозволять цьому тролейбусу проїхати 20 км без контактної мережі. Раніше на цьому тролейбусі був експериментальний автономний хід до 500 метрів, але не використовувався через недосконалість технології", — розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради Нікіта Керенцев.

Автономний хід на цьому тролейбусі був передбачений для використання у разі непередбачуваних подій на дорозі — об’їхати ДТП або дорожні роботи. Але після модернізації він може перевозити пасажирів на тих ділянках, де відсутня контактна мережа. Також це дозволить йому рухатись в умовах часткових відключень.

"Усього у Дніпрі подібних тролейбусів з малим автономним ходом 35 одиниць. Тобто, якщо наша модернізація буде вдалою і ми отримаємо результат, то зможемо інші 34 одиниці також модернізувати і використовувати на маршрутах де це потрібно. І, звісно, варіюватимемо їх і на тролейбусному маршруті № 6. До того ж у нас є такі житлові масиви, де ще немає контактної мережі, тож завдяки такій модернізації ми зможемо пустити туди ці тролейбуси. Але все залежатиме від того, як пройде такий експеримент. Цей тролейбус капітально ремонтуватимуть приблизно два місяці, бо, окрім встановлення акумуляторів, проведуть кузовні роботи, відремонтують електрообладнання та ходову частину", — розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко.