Щоб після знеструмлення електроенергія знову з’явилася в оселі, тепер не обов’язково відвідувати енергоофіс постачальника. Вирішити питання з підключенням наразі можна онлайн за кілька кроків.
Редакція сайту 056 розкаже як це зробити.
Перше, що треба зробити - це сплатити заборгованість у повному обсязі.
Перед оплатою обов’язково перевірте суму боргу у попередженні. Внести її можна без комісії через онлайн-сервіси: Особистий кабінет, мобільний застосунок, чатботи у viber або telegram.
Також розрахуватися можна в онлайн-банкінгах, платіжних терміналах чи відділеннях банків або Укрпошти.
Після цього надішліть постачальнику заяву та квитанцію про оплату.
Після оплати завантажте на сайті YASNO заяву на відновлення електропостачання. Її потрібно роздрукувати, заповнити та зробити скан або фото. Також знадобиться копія квитанції, що підтверджує погашення заборгованості.
Заяву та квитанцію слід направити постачальнику одним зі способів:
- у чаті viber або telegram
- на електронну адресу dp@yasno.com.ua
- в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook
У повідомленні обов’язково вкажіть контактний номер телефону та електронну адресу для зв’язку.
І останній крок - сплатіть рахунок за послуги з відключення та підключення.
Клієнту буде надіслано рахунок на оплату послуг оператора системи розподілу (ОСР) з відключення та підключення. Слід звернути увагу на банківські реквізити: вони відрізняються від тих, за якими вносяться платежі за електроенергію.
Квитанцію про оплату послуг потрібно надіслати на електронну адресу, з якої надійшов рахунок. Отримавши її постачальник направить ОСР заявку на відновлення електропостачання. З цього моменту підключення має відбутися протягом трех робочих днів у містах та п'ять робочих днів у сільській місцевості.