В Україні запускають онлайн-сервіс претензійного повернення залізничних квитків. Воно потрібне коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне.
Про це повідомляє редакція сайту 056 з посиланням на "Укрзалізницю".
Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків, не обовʼязково заповняти паперову заяву. Цей процес цифровізовано, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.⠀Для цього треба:
- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви. ⠀
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу - достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок. ⠀
Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- Якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда.
- Якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю; якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення.
- Якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном.
- Якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково).
- Якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці.
- Якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка. ⠀
"Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше", - зазначили в "Укрзалізниці".