Немає мобільного зв'язку та інтернету: у "Київстар" прокоментували збій та пояснили, що робити

Сьогодні вранці абоненти Київстар помітили, що пропав мобільний зв'язок та інтернет. Сталося це раптово, викликавши нерозуміння.

Про це повідомляє сайт 056.

В пресслужбі Київстар пояснили, що мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази.

"Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми.

Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - йдеться в повідомленні.

Збій стався практично у всіх абонентів України. Водночас працюють інші оператори та інтрнет-провайдери. Тому, якщо у вас є можливість, ви можете переключитись.

"На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг", - зазначили в Київстар.

Інструкція для тих, у кого не працює Kyivstar:

  • заходьте у налаштування;
  • шукайте стільниковий зв'язок та налаштування оператора;
  • включаєте автоматичний вибір оператора.

Таким чином працюватиме хоча б мобільний зв'язок. Хоча багато користувачів пишуть, що ромумінг не працює.

Читайте також:

Політична реклама
15:00, Вчора