29 квітня, у роботі “ПриватБанку” стався масштабний збій. У клієнтів банку виникла проблема з оплатою та переказами. Наразі фахівці працюють над вирішенням цієї проблеми. Коли усунуть проблему – поки невідомо.
Про це повідомляє редакція з посиланням на “ПриватБанк”.
Так клієнти “ПриватБанку” зіткнулися з неможливістю оплатити покупки карткою банку. Згодом стало відомо про збій.
Проблеми з банком виникли близько 14:00 години. Власники карток “ПриватБанку” не могли оплатити покупки, переказати кошти з картки на картку чи зняти готівку у банкоматах. Також неможливо було сплатити за покупки і картами інших банків, якщо термінал оплати був від “ПриватБанку”.
Про те, що у роботі фінансової установи стався збій, першим повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
“Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть збій у Приватбанку”, – зазначив Гороховський.
Згодом у ПриватБанку повідомили Суспільному, що намагаються встановити, що є причиною проблем, оскільки технічно все працює.
“Технічної проблеми з боку банку немає – попередньо, збій на стороні платіжних систем”, – зазначили у прес-службі фінустанови.
Також у “ПриватБанку” додали, що з перебоями працюють і термінали інших банків.
Коли проблему буде вирішено у “ПриватБанку” сказати не змогли.
“Нам відомо про проблему з оплатою банківськими картками, лише частина транзакції охоплені цієї проблемою. Фахівці “ПриватБанку” працюють над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності”, — йдеться у повідомленні.